BTSG04 Ben 33 haftadayim doğsa diye sabırsızlanıyorum Allah yardım etsin canim insaAllah hayırlı zamanda hayırlısıyla normal kolay dogumlar nasıp etsin Rabbim (erkek geç kız erken gelir derler yalan demekki o lafta kızım 37+1 doğdu) şimdi oğlumu bekliyorum çok şükür