Cilekkz-22 yurt dışında yaşıyorum canım burda devlet özel yok bebek ve annenin sağlığı yerindeyse günü geçince bi 10 gün daha bekletiyorlar normal doğuma daha çok önem veriyorlar ki bende aynı şekilde ondan bekliyorum. Doktorum bugün baktı kafası çok güzel derinde bir iki sancıyla başlamaya hazır dedi