Glbnpk Bett_blog öyle demeyin vaktinde gelsin diye niyet edin. ☺️ Gelişimi açısından anne karnında geçen bir gün bile dünyada geçirilenden çok çok daha kıymetli. 🐥
Mehtapelifada BTSG04 Aynı durumdayız cnm. Cok kilo alıp sezaryen olurum diye korkuyorum. Suni sancıdan da korkuyorum. Sabaha kadar sancımız gelir inş🙏🏻
BTSG04 Mehtapelifada valla uyandım canım sabaha kadar derin derin uyumuşum şimdi dpktora gidecem bakalım nst ne dicek 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun senin içinde Allah kolaylık versin 🌸
Zuleyha16 BTSG04 bende 40 hftlik oldum 35ten beri yalancı sancim var 2 haftadır daha fazla ne uyku ne birsy günde 2 saat uykuyla duruyorum bugün randevum var sesrysan isterim doktor suni teklif eder ama yalancı sancılardan sonra kendime güvenim kalmadı
BTSG04 Zuleyha16 seninde hakkında hayırlısı olsun canım nasıl olursa olsun doğumun Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲🏼🌸
gamzeserenn Alın benden de o kadar 40+6 olduk hiiç bi belirti yok artık sabretmekte çok zorlaştı ne olacağını bilmemek dahada zor geliyor 🤦🏻♀️
BTSG04 gamzeserenn 9 ay çabucak geçti son günler geçmiyor gerçekten Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah en kısa zamanda bizde buraya positif doğum hikayemizi yazarız 🤲🏼🌸
BNNRTNCKLC BTSG04 Yeri rahat demek ki gelesi yok 😅 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 😂
BTSG04 BNNRTNCKLC amin canım hepimizde inşallah 🌸 dün roman havası oynadım belki rahatı bozulur diye banamısın demiyor 😅 bir yandan özlicemde hamileliği şimdi içimde güvende diyorum dünya çok çirkin diyorum bir yandan kavuşmak istiyorum hormonlar tavan yani 🥲
BTSG04 Huzurmelegim_28 bebekte bir sorun olmadığı sürece günü geçtikten sonra 10 gün bekleriz dedi saha sonra da gelmezse suni vercekler sanırım ilaçlarla başlatılacakmış. 2 günde bir kontrol edilecem ama
aslannaz21 BTSG04 kizim 42 haftalik dogdu simdi 38+4ogluma hamileyim dogsun allahin izniylr ama onunda niyeti yok
BTSG04 Bett_blog ayyy inşallah bugün yarın yazarım beşki doğurdummm diyeee 💃🏻💃🏻💃🏻 Allah herkese kolay doğum nasip etsin 🌸
Mehtapelifada BTSG04 ben gidip geldim cnm. Sıfır sancı. Yatırmak istedi doktor. Kagıt imzaladım. Bebek iyi şimdilik. Hareketlerini takip edeceğim. Bir şey olursa gideceğim.Pazartesi kontrol yine. Dilerim o güne sancım olur
BNNRTNCKLC BTSG04 Yaaaa kıyamam size 🥺insan her türlü duyguyu aynı anda ve yoğun yaşayınca farklı bi ruh hali oluyo , yalnız roman havası güzel taktik denerim bende 😅