ktnzehra49 Kafam bende özele gidiyorum zaten geçen yıl doğum yaptığım doktorum çok memnunum ondan yine o yani bide sezaryenli olduğum için her doktora gidemiyorum gerçekten doktora güvenmek çok güzel bişey herkese teslim edemiyosun kendini
Simalgul_ @ktnzehra49 inşallah duyarsın .benimde cuma günü randevum var kalp atışını duymak için cuma günü 7 haftam oluyor
ktnzehra49 Ayse71 az önce hastaneden geldim doktor geç döllenme dedi kese vardı bebek yoktu 10 gün sonra gel kalp atışlarını dinliyelim dedi
ktnzehra49 Aslinur ben duyamadım geç döllenme dedi doktor 10 gün sonra tekrar gidecem 🥰 bu arada hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alın
ktnzehra49 Ayssunn alttan muayene taraftarı değilim açıkçası bi sıkıntı olmazsa 10 gün sonra bende görcem
pppnar456 Bende doktora dün gittim 5 haftalıkti keseyi gördük çok şükür 6 haftada gel dedi kalp atışını dinleyeceğiz inşallah onu da duyarız