ktnzehra49 Ayssunn alttan muayene taraftarı değilim açıkçası bi sıkıntı olmazsa 10 gün sonra bende görcem
ktnzehra49 Simalgul_ amin canım 4 gebeliğim bir kürtaj bir kızım bir düşüğüm var inşallah buna bir şey olmaz kızıma kardeş olsun istiyorum
ktnzehra49 Klnkmrv bu gün yani 6+5 te keseyi gördüm 10 gün sonrasınada kontrole gel kalp atışlarını dinleyelim dedi doktor folik asit yazdı başlamam için öyle
ktnzehra49 pppnar456 yok maalesef kese vardı bebek görünmedi doktorum 10 gün sonra kalp atışlarını dinleriz dedi
ktnzehra49 Ayse71 son adet tarihine göre 6+5 günlük ama bu gün 4 haftalık dedi doktor geç döllenme olmuş kese vardı bebek yerleşmemişti
Ayse71 ktnzehra49 bebek için biraz erken yani içiniz rahat olsun 2 haftaya hem bebeği hem kalp atımını duymuş görmüş olursunuz 🥰🤲🏻