Beni hemen aradılar bhcg cıktık tan sonra. Yani düzenli artısını gördükten sonra. Gittiğim zaman öyle ilgililer ki.aile hekimim de. Her gittigimde tüm tahlilleri ister. Ertesi gün mesaj atar. Sonucların cıktı diye. Dikkat etmem gereken ya da doktoruma söylemem gereken seyleri söyler. Cok sükğr o yönden sanslıymısım ya