y-s-m-n Beni gebelikten önce 3 ayda bir arıyorlardı gebelik var mı diye. 2 yıl boyunca düzenli olarak aradılar. Tüm hamilelikte gitmesen bile En kötü ihtimal olarak doğumdan sonra bebek kontrolü için gidilecek. O zaman da kesilecek onlardan. Gebeliğini takip etmediler diye. Sağlık ocağına bişi yapmıyolar zaten kan tahlili bide tetanoz aşısı yapıyolar. Aşıyı yaptırmicaksan yine bi kaybın yok. Zaten kendi doktorun takibini yapıyo.