Kayıt yaptırmazsan senin kaybedeceğin hiç bişi yok, ama onların maaşlarından kesinti oluyo takip etmediler diye. Bide ordaki hemşireye hamile kaydı yaptırıcam dersen bekletmezler seni, kayıttan sonra da öncelikli oluyosun zaten. İçerde hasta varsa onu bekliyosun sadece. Çıkınca direk seni alıyolar