Nurunannesiii12 Leylaaa38 karnım.cikiyor artık yoksa üzerine yatıp sırtımı kirtlattiriyodum ogretmistim riske smdi korktuğu için kirtlatamiyor ovalıyor sadece . Bi kac gune bir ovalattiriyorum .mecbur bu gebelik ilerledikce artacak katlanicaz😕
Nefs-Nr Canım bnm görümcemde öyleydi osteocare diye bir hap var onu kullanmaya başlyıncs geçmişti doktoruna danış kullan istersen faydasını görmüştü görmcm
Nurunannesiii12 Leylaaa38 ovaliyor ben yan yatıyorum o kadar.karnim çıkmasa catur cutur kirtlatiyodum sırtımdan ses geliyodu;)) ama rahatliyodum. Isnanin sırt üzeri kireçleme oluyor sabredicem artık doğumdan sonra hergun yatarım acısını cikartirim.
Armindia Leylaaa38 Benimde inanılmaz ağrıyor magnezyum kullanmama rağmen günde 2 ye çıkarabilirsin dedi doktorum farmasinin at kestanesi var naneli birsey kasları rahatlatıyor onu sürünce kısa süreli rahatlık veriyo doktorunuza sorarak deneyebilirsiniz
D-uysal Leylaaa38 doktor yazıyor aslında ben 20.haftalarda başladım çok belim ağrıyordu sağdan sola dönemiyordum hemen yazdı 36.haftadayım hala kullanıyorum hem erken doğumunu bi nebze de önlüyor
Nurunannesiii12 Leylaaa38 eşler destek olucak🙂🥰 tabiki de zor lucak bizi ama ebbisler iyi olsun anneler katlanir
D-uysal Leylaaa38 magnezinc kullanıyorum çinko ve magnezyum içeriyor gayet memnun kaldım kullandığımdan beri agrım geçti doktorunuza bi sorun
Leylaaa38 EsmamM18 ay iyi bari yardım ediyorsa veya masaj felan yapıyorsa🙏🏼🙏🏼 Dün akşam bende sırt ağrısından öldüm masaj yaptırdım
Benbenim Leylaaa38 Allah yardımcın olsun canım. Valla seni üzmek istemem ama geçmiyor geçmicek. Bendede aynı şekilde oluyor anca ovunca geçiyor yada yatağa yatınca geçiyor. Ayakta duramıyorum yemek yiyemiyoeum iş yapamıyorum sırtımın ağrısından:(())
Cilekkz-22 Leylaaa38 bende aynı şekilde olduğumda masaj yaptırıyodum rahatlıyodum 😄😄 eşinin eline kuvvet