Leylaaa38 Ben 20.haftadan beri kalsiyum desteği kullanıyorum 28 haftam bitecek hiç ağrım yok. Mutlaka kalsiyum desteği almalısın çok faydasını göreceksin. Benim kullandığım osteocare, içinde d vit, kalsiyum ge magnezyum var
Doktoruna bir danış istersen kullanmak istediğini söyle canım