Hep söylüyorum kesinlikle koymam koydurmam kayınbaba anne adı olmasına gerek de yok baskasının bunu koy diye direttiği hiçbir ismi koymam özellikle bu kişi vefat etmiş bir akrabaysa 10 kat uzaklaşırım kesinlikle yeni dünyaya gelen bebeğe ölmüş birinin adını vermeyi doğru bulmuyorum cok ürpertici değil mi Allah askına yanlış mı düşünüyorum herkes kendi adıyla yaşar git baban icin bir fakir doyur bir hayır yap bir ağaç dik illa saygı göstermek ve ona faydalı bi iş yapmak istiyorsan, yeni doğan çocuğuna annesinin onca aydır çektiği zorluğu yok sayarak saygısızlık ederek ölmüş ya da ölmemiş babanın dedenin adını koydurmaya çalışmak hangi insanlığa hangi mantığa sığar insan hiç mi düşünmez derdi tasayı çeken cocugu taşıyan benim karım ama isme karar veren tek basıma ben üstelik istediğim isim de rahmetlik babamın milattan önce kalma ismi. Bu cocuk okula başlayacak bir iş hayatı bir arkadaş çevresi olacak üstelik bu isimlerin çoğu suan bile demodeyken 10 sene sonra bu çocuğa okulda Rahmi diye Kamil diye seslenilmesi.. yani kötü isimler demiyorum manalarına diyecek sözüm yok ama kalmadı artık cünkü hepimiz biliyoruz ki çoğu dede baba ismi cok demode gerçekten çok eskide kalmış. Zamansız isimler var elbet Mehmet gibi Ömer gibi vs ama kusura bakmayın da Rahmi nedir ya ona özellikle takıldım cünkü benim kayınpederimin ismi de Rahmi 😂 ve dediğim gibi kayınpederimin ismi su dönemin cok popüler bir ismi bile olsa yine de koymak istemezdim cünkü mevzu bu değil sadece insan kendi beğendiği ismi koymak ister neden baskasının adını zorla versin