hatice3553 ay hayatta da koymam.rahmetli olmuş eşimin babasi ben hic gormedim.eşimin tarafı dedesinin adını koymak istediler direttim.kusura bakmasinlar benim dedem senin deden derken bebek mi yapiyoruz dede mi ? Baba ,dede ismi nedir ya ben hic tasvip etmiyorum şahsen.anneye diretilerek isim konulmaz.herkes kendi ismiyle yaşasın.isim mi kalmadı ne gerek var.eşime soyledim eger kardeslerin cok istiyosa kendileri cocuk yapsin kendi cocuklarina koysun dedenin babanin adını dedim.ki keza kuzeni evlendi bebegi olucak bize onceden dedenin adını koyun diye soylemesine ragmen kendisi koymuyor.millet kime gucunu yettirebilirse.hic işim olmaz 2 isim koyduk oglumuza.kendi cocugumun adını da koyamiycaksam ne hükmüm var benim bu ailede.hiç taviz veremem.