Benim eşimin babası Mehmet iki dedesi de Mehmet asla istemedi babası erkek olursa sakın ama sakın koymayın dedi şimdi kız var anneside asla istemiyor öyle takıntısı yoktur kendim istedim ismini kızımın hepside neden demeden daha doğmadan ismiyle seviyorlar sagolsunlar. Böyle şeyler zorla olmamalı bence benim düşüncem