hatice3553 valla benm kızım olacak ama. Eger eşim istese koyardm cünkü isimleri cok kötü degl. Ama kötü olsaydıda asla koymazdm. Ama benm eşimde karsı anne baba isminin konmasına. Sacma buluyor öyle adetleri. O yüzden bi sorunmz kalmadı. Bence kayınpedrnn adını koy kırma kmseyi. Ama kullanacagı baska düzgn bi isim ver ogluna zaten sadece onu kullanır ilerdr