Sinem1991 lütfen sakin içinize atmayın acinizi yaşayın, korkunuzu hissedin. Yoksa bir sonraki gebelik bebegi hissedene kadar biraz zorlu geçiyor psikolojik olarak. Gerekirse dediğiniz gibi destek alin. Umarım testleriniz de sağlıklı çıkar tek sorun doğal seleksiyondur. 🥰 inşallah sağlıklı ve hayırlı bir evladınız olur tez zamanda. 🥰