Sinem1991 çok geçmiş olsun canım üzüldüm çünkü 5 ay önce aynısı geldi başıma 8 haftalık diye gittik 4 haftada kalmış gelişmemişti kürtaj oldum ama hemen toparlandım çünkü kızım var onun için üstüne 1 ay korunduktan sonra tekrar başladık ve 3 ayda hamile olduğumu öğredim şimdi iyiyiZ şükür. Bol bol dua et Rabbim arkasından sağlıklı evlatlar nasip etsin erken olması da iyi ileride olsa daha çok üzüntü demek. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah…🤲🏻🤲🏻🤲🏻