DemirleHayat allah razi olsun çok teşekkür ne yapip ne edip tüm testleri yaptiricam bidahaki hamilelige kadar.
Ayni durum bende de var..ben İsviçre de yasiyorum esimle ailem almanyada aramiz iki saat falan herkeze iyim diyorum ama iste hani güclü durma güclü gösterme cabasindayim…sanirim hala olayin şokundan mi bilmiyorum ama oturup aglayamadim bile bogazim dügüm dügüm…
Allahdan yarin annem gelcek belki ozaman icimi dökebilirim.. olmadi, piskolojik destek almayi düşünüyorum…
Rabbim sag salim kucaginiza almayip nasip etsin insallah.. hamile olanlarin duasi kabul olurmus yarin bana dua edin nolur hersey yolunda gider inşallah..🤲