Sinem1991 birebir aynı şeyi yaşadım sizinle kayinvalidemin doğum gününde kalp atimi alacağız aksama da dinletip sürpriz yapacağız diye doktora gittim husranla geri döndüm… eve gidip doğum gününü kutladım. ertesi günü yatırımı alıp bebeğimle vedalaştım. Hastaneden aileme mutlu pozlar attım iyiyim diye kirazlari kulağıma takip babam kalp hastasi, annem tansiyon… üzülmesinler diye… ama kendimi atlamistim. Sizden ricam acinizi içinize atmayın. Ama çok da derbeder olmayın çok minik daha o yüzden gene şanslı sayın. Sağlıksız bir bebek dünyaya getirmektense doğal seleksiyon ile bebek kendini kurtardı aslında yani o kurtuldu. Melek oldu. 😇
bizim 2 buçuk ay sonra tekrar aynı heyecanla kalbimiz atmaya başladı. Ve şimdi 37. Haftamız bitti son 20 gün içindeyiz. Eli kulağında doğumumuz. Çantamın hazır, doğum için kasılma takibindeyiz. 😇🥰 çok şükür. Rabbım sağlıkla yeniden hamile kalmanızı nasip etsin diyelim. Kendinize iyi davranın. Kendinizi ihmal etmeyin. 💙
Not: Doktorunuzdan pıhtılaşma için bir test ve genetik tarama isteyebilirsiniz önlem amaçlı. Pıhtılaşma için yapılan test birkaç ay sürüyormuş sonucu onu ona göre planlayin ama genetik taraması yapmayabilerler tekrarlayan bir kayıp olmadığı için. Genelde birden fazla dusuk tekrarı olduğunda bebeğin genetik taraması yapılıyor. Bir de anne babadan gen taraması bakılıyor kromozomal bir anomali vs var mi diye. Tekrardan çok geçmiş olsun.