Kayabebekk Elizinannesii canim ayni olay bende de var 34ten beri ama 37 oldum hala dogum yapmadim seni sezeryana alma sebebleri ne ki cok sacma
AysenO Dua35 bende ne açılma ne su ne nişan gelmesi hiçbişey yoktu canım. Sadece sancılarım oldu kasıklarımda adet olacakmış gibiydi içime doğdu gittim öyle anladık
Hilalayzz AysenO çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağınıza da alırsınız ağrınız sürekli miydi peki ara ara mı oluyordu
AysenO Hilalayzz çok teşekkür ederim🙏🏻 saat başı oluyordu yaklaşık, sonra sıklaştı 20 dk da bir olmaya başladı insan hissediyor farklı bi durum olduğunu. Aşağıya baskı uyguluyo bebek çıkacakmış gibi.
Merimex Elizinannesii bende Mart’ta 33+5 te doğum yaptım 25 gün kuvozde kaldı covid nedeniyle çıkana dek göremedim malesef şimdi iyi çok şükür yanımda hiç korkma üzülme sütünü sağ gönder güzel enerji gönder herşey iyi olur inşallah:)
ruveyda98 Elizinannesii evet hemen sezeryana neden aldılar ben 35 haftada açılmam vardı ama 39 haftada doğurdum yani beklemeleri gerekiyordu riskli birşey değilki açılmanın olması
Dua35 ruveyda98 merhaba benimde açılmam var ve nst de sancım çıkıyor sizin sancınız çıkıyor muydu ,34 haftalığız ve hastanede yatıyorum heran doğum olabilir
5432 Elizinannesii sıkıntı yapma canım benim oğlum da 32 haftalık doğdu küveze kaldı şimdi 6 yaşında çok şükür.