ruveyda98 hayır ben hiç hissetmiyorum nst de çıkıyor ama sancılar
Dua35 inşallah sağlıklı bir şekilde zamanında kucağına alırsın
ruveyda98
Hem sancı vardı hem açılma hem de mukus tıkaccı düşmüştü canım
ruveyda98 amin inşaALLAH ,çok teşekkür ederim