Fadimeanne bi süre bebek arttıkca artabilir. benimde bebegimde var . 25 haftada 6-7 mm di . 28 de yine aynı mm lerde çıktı.
arada bi doktora gittim o 8-9 ölçmüştü büyüyor diye cok agladım . ama bazen çişini tuttugu ana denk gelebilirz ya da azaldı diye yorum yaptım.
anne karnında tedavisi yok izlenim altında kalacagız birde günlük 3 lt su için mutlaka cok seker tüketmeyin bayramdan sonra bana yüksek cıkmıştı ölçümler. eger genişleme cok yükselirse suyumuzun azalma durumuda varsa erken alıyorlar diye duydum. bunlar en kötü senaryolar . dogumdan sonra bakılacak . en kötü ameliyat olurlar darlık nerde ise . Allah tedavisiz dert vermesin .
ve bebeginizşe konuşun