ideemirel tugba9293 23 falandı sanırım inanın tam hatırlamıyorum kızım oluyor evet ikiside genisliyodu sağ daha fazlaydı
Irem_m Fadimeanne Bende de vardı 24+2 haftalığım dün doktora gittim gerilemiş düzelmiş canınızı sıkmayın genelde doğuma kadar düzeliyor
Eylulunannesi-2 Fadimeanne ilk sende duydum canm ben valla. Detaylıda falan mı söyledi. İnsallah bi sorun yasamassn. Ama detaylıda söyledyse doktor dua et. Çünkü zmanla bebek organları hersyi ilerki haftalarda yerli yerne ulasıır
Fadimeanne Eylulunannesi-2 ayenn canım detaylı da öğrendm o zmn 3.7 di 24 haftalık baktık 3 Dü dün gittim 5 dedi doktor inş geçer hemn
Caglaap Fadimeanne canim korkma icino ferah tut ablamin bebeginde var dediler takip verdiler dogumda sonra cok sukur gecti smdi 4 aylik bi sorun yok .Bazen gebeliklerde bu durum olabiliyor üzme kendini🙏🏼
Gzhm16 Fadimeanne aynı sorun ilk kızımda söylendi biri daha büyük denildi sonra kendılıgınden geçti içinizi ferah tutun geçecektir inanıyorum