Hiç canını sıkma canım benim de oğlum da genişleme vardı şimdi 33 haftalık olduk çok şükür şimdi sıkıntı yok geçti çoğunlukla erkek bebekler de oluyormuş doktor zaten sürekli kontrol ediyo senin de doğuma kadar hiç bişe kalmaz saglıkla dünyaya gelsin inşallah 😊