elifkurt96 Yok başlamadı hemen, sabah 6 buçuk gibi suyum geldi, sancım ve açılmam yoktu. Suni sancı verdiler açılma olsun diye bu sefer sancı vardı ama düzensizdi ama yine hiç açılmam yoktu. Doktor beklemeyelim daha fazla dedi, öğlen 14.45 de falan sezaryena başladılar 😊