elifkurt96 eilik Bizimki de inşallah 36 haftanın sonunda gelir tek ümidimiz bu peki geldiğini nasl fark ettiniz tam olarak ne oldu ?
eilik elifkurt96 Suyum geldi, anlamam sanıyordum ama anlaşılıyormuş bide yürüyüş yapmıştım biraz belim ağrıyordu ama doğuma yormamıştım bel ağrısını. Sabah suyum gelince anladım 🥰
eilik Azizecakir Su gelince beklemiyorlar, kese patlayıp dış ortama açıldığı için enfeksiyon riskine karşı 😊
Gamzeee89 umyahsen loğusa pedini nerden alıyorsunuz bende kararsızım depend alma konusunda sezeryan la doğum olucak bazıları dikiş yerine denk gelio filan diyorlar kararsızım
umyahsen Gamzeee89 bnm sezeryan olucam belli değildi ama lohusa pedi aldım ben. Trendyoldan aldım ama eczanede de var canım 🤗
Cnsemrh eilik Bnde 36+3üm benimde her an gelebilrmiş bebiş en azından 37 falan olsun küveze girmesin die dua ediyoruz geçmiş olsun hayırlı olsun sizede 🌸😊
elifkurt96 eilik Hadi ya peki çokmu geliyor suyun ya bende de belirti yokda ama nasl anlicam bilmiyorum ve bugünlerimde tehlikeli 😊😊
eilik elifkurt96 Evet tuvaletteydim önce yarım bardak kadar geldi sonra durdu sonra tekrar geldi bu sefer bacaklarımdan aktı. Bu şekilde olursa anlarsınız ama sızıntı şeklinde gelirse bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😊
Gamzeninprensi Cnm allah analı babalı büyüsün ins vatanina milletine anasina bbasina hayrli evlat olur ins
Gamzeninprensi Bugun 36 hftalik olduk artik bnde dogurmak istyrm ve hiç bir agrim vs kucuk bi belirtim yok
Gamzeee89 eilik çok soru sordum canım kusur bakma ama kaç kiloyla doğum yaptın ben şuan 84 kiloyum kaç beden alcam bilmıom 35+3 haftamdayım 38 de alıcak doktor doğuma
G-123 Benimde suyum çok çok azalmsti yeni doğum yaptım sezeryan la 35+3 de kuvezde şuan yavrumuz ama kendi soluk almaya başladı çok şükür zor bir süreç inşallah bizde biran önce kavuşuruz