umyahsen Seyhasya Seyhasya hadi yaa alim o zaman. Eczanede vardır dimi. Çünkü netten alsam cumaya yetişmez.
Zehraaa98 Ssssss ay canım erken yaa 1 saat bıle ıyı anne karnında gecırdıgı dururlar umarım 38-39 a kadar acele etme bir ömür yanında olcak ınsallah zaten
Ssssss Cnsemrh benim de 36+4 aynı gibiyiz. En son geçen hafta 2900 demisti doktor. Ben artık doğsun diye dört gözle bekliyorum kötü mü ediyorum 🙈🙈
Ssssss Cnsemrh @Zehraaa98 ne bileyim doktor artık doğsa da sorun olmaz kuveze girmez demişti onun rahatlığı sanırım 😅 37 dolmak üzere sonra çok sorun olacağını sanmıyorum hayırlısı bakalım çok da gecikmesin yine de 😅