Haticeackgzzz canim bende e bebekten aldim ama hic boyle basima gelmedi uzuldum.. benim makinamin bebek programi var ama cok uzun ve deviri yuksek oldugu icin yikamamistim 40 derece 600 devirde olan kisa programda dalan granul le yikamistim ondan olabilir mi? Baska marka alip ayni programda yikarsan uzun surerse prog. Suresi ayni sorun olabilir sıkma canını evde giydirirsin bunlari.cok sık ust degisiyormus ilk zamanlar saglik olsun