Haticeackgzzz Kalsın evde. Zaten kusacak edecek çok kirlenecek yedek giydirirsin pijama gibi. E bebek çok kaliteli değil. Yani bazıları çok iyi bazıları maalesef. Ben oradan zıbın,çorap, panduf ve ayakkabı sanbe alıyorum sadece. Bedenleri de 1-2 beden küçük zaten. Hellobaby marka iyi ama beden küçük sadece. Bir daha renkli atarken renk koruyucu mendillerden içine atın,bir şey olmaz.