Gizemcetinn Haticeackgzzz kesinlikle peşine düş para kolay kazanılmıyor yani hem pahalı sat hem kalitesiz sat olacak iş değil yani ay ben sinirlendim senden çok herhalde 😂😂
Haticeackgzzz Gizemcetinn parasında geçtim ilk hamileliğim ne hevesle yıkadım çıkınca elim ayağım tutmadı resmen zor astım kurutmalıga o kadar zoruma gitti
Gizemcetinn Haticeackgzzz bende dün senin bu paylaşımında önce e bebek indirdim üye oldum bakınayım biraz dedim şimdi soğudum😂
Gizemnurrr Haticeackgzzz e bebekten binlac kazak ve çıtçıtlı body aldim asla ne lekesi olursa olsun çıkmıyor tercih etmedim daha pijamaları güzeldi.. derecesi ve deviri de önemli tabi daha kullanılmamış bile çünkü gerçekten aşırı sinir bozucu
belis_4 Haticeackgzzz kötü olmuş hiç olmazdi aslında ama. Benim makina 60 derece bebek programı 3 saat yikiyo acaba böylemi sizinde
Lololiya Haticeackgzzz bende e bebekten birsürü kıyafet aldım yıkadım ütüledim hazır solma deforme olmadı🤔
busraslan1 Haticeackgzzz granülle ilk yıkamaların yapılmaması gerektiğini görmüştüm Bi yerde. Solma yapıyormuş 😔
Haticeackgzzz Gizemcetinn kimseyi yanıltmak istemem ama bende böyle oldu markasızlar bile taş gibi duruyor
milena11 Beyzan granülden memnun olmayan çok var aynı solma problemini arkadasım da yaşadı herşey maf oldu bidaha baştan aldılar
Krizantem_ Ben hicbir sıkıntı yaşamadım nasıl attıysam o şekilde cıktı koyu renkler de vard hic solma olmadi ama e bebekte de değişik değişik markalar var.
Esragnss Haticeackgzzz ay bende e bebekten baya bir şey aldım 30 dereceye attım 600 devir ama böyle olmadı şaşırdım hiç rengide gitmedi benim yazık olmuş 😔
Haticeackgzzz Esragnss inceleme için mağazaya götüreceğim müşteri hizmetleri öyle söyledi bakalım ne olacak
haziranin25i T_nisaa hiç 60 derece de yıkamadım. 30 derece yıkamama rağmen lekeler de çıktı. Kullandığım deterjan siveno leke çıkarıcı olarakta baby me kullanıyorum. Bebeğim 4 aylık oldu mama kullanmama rağmen tüm lekeler çıkıyor kuzum ❤️🤗