Haticeackgzzz öylemi benim makinamda var bebek programı ama 90 derece 1200 devir yazıyo bende beyaz iç çamaşırlarını falan genelde orda yıkıyorum süreside 2buçuk saat gibi bişey ama cidden okurken benim psikolojim bozuldu sizi düşünemiyorum bile ütüleyin olmadı hastaneye götürmezsiniz kalıntılar için deterjansız yıkayın zaten bebekler fazla kustuğu için lazım olur yinede üzmeyin kendinizi nazara inanırım bn belkide ordan çıktı bi şekilde 🥴