GulbenSantur Ruzgarperisi ben az önce test yaptım ve pozitif çıktı ikinci çizgide net belli ama size nasıl yüklüycem fotoğrafı 🥰
GulbenSantur ktnzehra49 evet az önce yaptım ozitif çıktı ama size nasıl yüklüycem fotoğrafı sormak için ? 😊
Adalina09 GulbenSantur Googleye hızlı resim yükle yaz resmi oraya yükle linki kopyala buraya yapıştır canım çok sevindim hayırlı olsun 😂❤️
GulbenSantur Adalina09 https://www.hizliresim.com/9m3nn5c bakarmısınız bi elim ayağım titriyo gerçekten ben heyecandan şok oldum başka duyguymuş bu çok şükür ki allahım nasip etti. Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️
Adalina09 GulbenSantur 4 sene boyunca bekledim tedavi gördüm beklemek çok zor gerçekten 8 haftalık olduk senin adına da çok sevindim kan ver beta yukselisini kontrol et canım 🥰
GulbenSantur ktnzehra49 https://www.hizliresim.com/9m3nn5c evet sonuç pozitif allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️
GulbenSantur Ruzgarperisi https://www.hizliresim.com/9m3nn5c çok şükür oldu allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️🙏🏻
Ruzgarperisi GulbenSantur ya çok mutlu oldum senin adına. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım☺️ . İnşallah bir kaç güne bende pozitif görürüm.🤲
ikiPrensesAnnesi20 GulbenSantur benim de kasık ağrım var bide bel ağrısı var di 15 günüm geçmişti dün test yaptım ve test pozitif cikti
Mavi34 GulbenSantur evet yazdiklarin gebelik belirtisi olabilir ama adet geciktiği için de olabilir. En güzeli test yap madem gününde geçmiş net çıkar varsa
Adalina09 GulbenSantur Benim iki çizgi de çok net çıkmıştı kan verdim ona rağmen çıkana kadar heyecanla bekledim 🥰
Ruzgarperisi GulbenSantur bel ağrısı gebelik belirtisi ola bilir mi? Mutfakta bulaşık yıkayınca belim ağrıdığını fark ettim. Yani fazla ayakta kalınca hiss ediyorum.
Amigurumistanne GulbenSantur kan sonucunuzu bizimle de paylasirmisiniz inşallah vardır gebelik tebrik ederimmm🙏🏼💜
GulbenSantur Amigurumistanne kan sonucum az önce çıktı canım kandada gözüktü gebelik beta hcg 453 çıktı
GulbenSantur Ruzgarperisi bel ağrısı belirti olabiliyor ama mesela benim kasıklarımdan belime doğru giden ağrı vardı otururken bile ağrıyodu geçmiyodu hiç ağrım