Ayferrr25 valla laboratuvar da bir sorun olmuş test sonucum gözükmüyormuş çözmeye çalışcaklardı sabah tekrar arayıp sorucam düzeltemezlerse yarın tekrar gidip kan vericem bu arada da hastaneye kadın doğuma randevu aldım o da en yakın 31 mayısda vardı mecbur onu da bekliycem artık bu sırada içim rahat etmedi bir tane daha idrar testi yaptım kendim o da pozitif çıktı ☺️