Benim adet döngüm çok düzensiz adet günümün geçtiğini anlamak da zor oldu. İlk ishal oldum tuvaletten çıkamıyordum ve çok kasık ağrım vardı adet sancılarım bile bu boyutta değil. Bir hafta geçti test yaptım silik çıktı ertesi gün doktora gittim kan verdim sonuç çıkana kadar tekrar test yaptım pozitif çıktı kan sonucum da onayladı. Çok sancı olmasının sebebi kese oluşmadan hamilelik kisti oluşmuş o da sağ kasığımda inanılmaz ağrı yapıyordu. Bence belirtiler değişebiliyor bünye olarak ama adet gününüz bir haftayı geçtiyse mutlaka test yapın.