Merhabalar. Ben size birşey sormak istiyorum. Benim yaklaşık 1 aydır çok belim ağrıyor aynı zamanda kasık ağrısı ve kasık batmalarımda çok oldu. Bugün adetim gecikeli 1 hafta oldu ama hemüz test yapmadım hastaneye de gitmedim baktırmaya. Yani yumurtalık bölgemde çok az sertleşme ve şişkinlik var. Sert olan yere az bastırıp bıraktığımda yine batma oluyo. Bunların yanı sora göğüslerimde çok az büyüme ve aşırı hassasiyet var yani dokunmak bile çok can yakıyor. Acaba hamile olabilirmiyim ? 😊