Minisomini oo cok üzüldüm Allah bidaha göstermesin yasatmasin😒😞
inshallah bu sefer iyi gidicek❤️🤲🏻
ben sadece test cubuguyla test ettim adetime bes gün kala silik cizgi cikti o an bildim zaten hamile oldugumu. Besinci haftada termin verdi doktor kan aldi. Ama beta degerimi hicbi zaman sormadim, aklima gelmedi dogrusu. Doktor hersey yolunda dedimi bitiyodu benim icin olay. Tabi ölcüktürmek zorundaysaniz siz o ayri, yinede gecmise dayanarak kötüyü akliniza getirip cekmeyin, inshallah bu sefer iyi olur hersey❤️