Minisomini elisa123 teşekkür ederim bilgileriniz için kıyas yapmıyorum. Kşmyasal dış gebelik geçirmediğim için şükür. O zaman değerler nasıl olıyor bilmiyorum onun için açtım postu 🤗
elisa123 Minisomini bn kimyasal gebelik gecirdim cnm 2 defa Degerler düşüyor yükselse bile 2 katı deil 10 sa 12 olur öyle düşün ama seninki sağlıklı gözüküyor hayırlı olsun 😍
Sadiyy35 Minisomini benimde öyleydi hatta gittiğimde bebeği falan görmüştüm şimdiki aynı senin gibi 22 çıktı 3. Hafta oldu öğreneli daha keseyi yeni gördüm Allah sağlıkla kocamıza aldırsın hepimize
Minisomini Neriman64 bakın sizin birden 2700 e çıkmış çok güzel ama bende o durum olmadı 🤷♀️ hayırlısı olsun artık zamanla görücez. Kucağınızada sağlıkla alın inşaAllah ❤️
Minisomini Sadiyy35 amiiin amiiin inşaAllah bende gitsem görülür mü acaba alttan mı baktılar gördüler acaba
Turkan38 Minisomini benim adetim gectikten 7gün sonra 14 dü adete bir gün kala tek ilişki geç döllenmeydi artış 2 katsa korkma
Minisomini elisa123 Turkan38 inşaAllah güzel olur herşey böyle olumsuzluklar çok morelimi bozuyor hep acaba mı elimde olmadan. İnşaAllah sağlıkla alır herkes kucağına
Sadiyy35 Minisomini yok canım normal karından baktılar ama bebek daha çok küçüktü 7. Haftada doktor bi daha çağırdı bence bi 6+ 4 gibi git bide 7. Haftanda
RaziyeA Minisomini benimde ilk degerim 69 idi 2 gunde bir tahlile gittim cok iyi yukselmedi doktorum 1 hafta bekleyelim dedi 1 hafta sonra 3000lerdeydi simdi 35+3 haftalik olduk içini ferah tut gayet iyi yukselmis
Minisomini RaziyeA yaaa çok teşekkür ederim sağlıkla alın inşaAllah kucağınıza inşaAllah. İnşaAllah benimde sağlıkla ilerler
Ellu Minisomini orasi öle, herseyde vardir bi hayir bu sefer inshallah dualarim sizinle ve tüm anne olmak isteyen güzell hemcinslerimle🥰Kocaman bi amiiin🤲🏻❤️