53rye Minisomini merhaba ben doktora gittiğimde 4 haftalıktı karın ultrasonunda görünmüyor tabi hemen alttan ultrason yaptı dış gebelik olup olmama ihtimaline karşı alt ultrasonda görününce içim daha rahat etmişti
Fundabshn Minisomini Bundan önceki gebeliğimde beta değerim 62 çıkmıştı ve en yüksek olarak 1400lere kadar çıkabildim ve maalesef sonrasında dış gebelik olduğu söylendi çok geçmeden önce kürtaj oldum sonrasında tekrar dış gebelik iğnesi vuruldum gebeliği sonlandırdım ve bundan üç ay sonra tekrardan hamile kaldım şuanda normal çok şükür sizinkide inşallah dış gebelik değildir Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Minisomini merii10 MaşaAllah diyin 🤗 Rabbim sizede en güzel zamanda en hayırlı şekilde nasip eder inşaAllah hepimize
Princessmom MinikMucizeninAnnesi Benmde 1 gün geckme ile 23 çıktı yarın tekrar kan verecegm inşallah 2 katına çıkar. Çok düşük sorun var dye aglyorum kaç saattir
53rye Princessmom bende kan vermek için gittiğimde bir gün gecikmenin erken 1 hafta gecikmeyi beklersem daha net sonuçlar alabileceğim söylenmişti
Minisomini Princessmom neden ağlıyorsun ağlama ağlancak birşey yok alan Allah veren Allah. Nasip herşey sadece sabır ve zaman gerekli
Selen37 4 haftalıkken betam 19 çıktı. Dr kimyasal olabilir falan dedi ama 2 günde bir kan verdim ikiye katladı. Sırayla 19,75,277 ve 6 gün sonra 4500 çıktı. Şuan 11+4üz. 2 ye katlıyorsa sayının bir önemi yok 🥰
MinnieMouse Minisomini beta degerlerinin bi araligi var canim. Oyle az bi farkla bi sorun olmaz. Ben ogeendigimde 4+2 haftalik falandi 222′ydi. Kizim 11 aylik oldu bile 🤗
Minisomini MinnieMouse ooo süper inşaAllah bende alırım evladımı kucağıma. Rabbim hayırlısıyla nasip eder inşaAllah. Öpün bıdığı benim içinde 😘
Selen37 Minisomini Ben bu olayları pek bilmediğim için 4500 değerini ve keseyi görene kadar doktor hep artmaz kimyasaldır dedi. Çok üzülüyordum. Sizi çok iyi anlıyorum asla takılmayın