Minisomini Kızlar regli günüm 21 mayıstı ben 20 mayısta betam 34 dü, 22 sünde 104, 24 ünde 240. Fakat 4+5 olmama rağmen betam çok düşük değil mi bakıyorum diğer arkadaşların hep binlerde. Sizce dış gebelik yada kimyasal olabilir mi
merii10 Minisomini artışın gayet güzel iki katı artmış canını sıkacak hiçbisey yok önemli olan düzenli artması sonucun düsük falan değil herkesin öğrendiğinde değeri farklı oluyor kimisi 30 larda öğreniyor kimisi 1000 lerde canm
Burcu_NFUE Minisomini geç döllenme olmuş olabilir . beta değeri bebekten bebeğe gebelikten gebeliğe değişir . Kendi beta değerinizi diğer gebelerle kıyaslamayın lütfen olması gerektiği gibi içinizi ferah tutun 🌝
Minisomini merii10 Deniz59 inşaAllah düzenli artar sağlıcakla alırım kucağıma. Martta bebeğimib kalbi durunca kürtaj oldum. Yarım kalmışlık hissi var korku endişe herşey var
Minisomini Burcu_NFUE çok teşekkür ederim dualarınıza talibim üzülüyorum elimde olmadan hep acabalarlayım
merii10 Minisomini inşalah bak ne güzel hemen hamile kalmışsın canm bn de temmuzda kürtaj olmustm snra hamile kalamadım
Turkan38 Minisomini benim adetim gectikten 7gün sonra 14 dü adete bir gün kala tek ilişki geç döllenmeydi artış 2 katsa korkma
Haticee0393 Minisomini artışın çok normal ilerliyor düşük falan değil benim ilk değerim 52 sonrasında 2 günde bir arttı 2000 lerde kese için gittim
Elifdikel Minisomini İki günde bir iki katı artışıniZ olmuş gec döllenme olmuş olabilir suanlik degerlerinizde bir sıkıntı yok görünüyor içinizi ferah tutmaya çalışın
MinikMucizeninAnnesi Benim 3gün gecikmem varken betam 24 ile öğrenmiştim,şimdi 8+5im. Önemli olan 2günde bir olan artık ve artışı güzel gözüküyor
Princessmom MinikMucizeninAnnesi Benmde 1 gün geckme ile 23 çıktı yarın tekrar kan verecegm inşallah 2 katına çıkar. Çok düşük sorun var dye aglyorum kaç saattir
Sakinem212 Minisomini aklınıza öyle şeyler getirmeyin ilk değer 97 2. değerimi 4 gün sonra 700 oldu hala bana az geliyor herkesin farklı oluyor demkki ultrasonda gözükmedi ürkmüyor değilim bekleyecez yapacak bişey yok kanama vs yoksa endişe etme kısmeti varsa olur iyi düşün iyi olsun.
Papatya-34 Minisomini ben ilk yaptım 48 aradan 4 yada 5 gün geçti 380 çıktı bence heyacan yapma değerlerin düşük değil
Minisomini merii10 MaşaAllah diyin 🤗 Rabbim sizede en güzel zamanda en hayırlı şekilde nasip eder inşaAllah hepimize