Fatma12345 F_nur banada haftaya pazartesi gel bidaha kontrol edicez dedi eger halen dogumun başlamazsa 3 gün daha bekleyip sanciyla doğumu başlaticaz dedi
F_nur Fatma12345 anlafim canim ama olsun hakkimizda hayırlı si ne ise o olsun tek dilegim sag salim kavusmak bebegime
ktnzehra49 Fatma12345 bende yaptım kendi sancım gelmedi ama suni verilince açılmada çok etkili oldu 1 saat içinde 8 cm açıldı 🥰
dertist Fatma12345 suni sanci ile dogum yaptim normal sancinin nasil oldugunu bilmedigim icin acilmam cabuk olmustu yani hemen oldu bitti hersey
ktnzehra49 Fatma12345 hiç korkulacak gibi değil 30 la başladı 20 dk sonra falan 60 a yükseltti adet sancısından bir tık fazla
Fatma12345 ktnzehra49 Yani dayanilabilen sancilar demi insanlar yani çevremdekiler öyle korkuttu ki beni ödüm kopuyor valla duydukça