Fatma12345 benimde lohusalık berbat geçti inanır mısın bütün akraba eş dost gerçek yüzlerini o zaman gördüm demekki dedim ne kadar boş insan varmış çevremde onlarla konuşmayı bıraktım huzur doldum resmen az insan çok huzur açma telefonlarını kimsenin bak en yakın sana samimi gelenler dışında benimde ilk üç ay kanamam vardı ama hep nasipse olur dedim Allah kucağıma nasip etsin ben iyi bı anne olcam dedim ve o duyguyu şimdi ikinci kez yaşıyorum biri yanımda biri karnimda uyuyor suanda Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım üzme kendini senden bı başka daha yok dünyada herkes kendine özeldir