Fatma12345 ben 12 saat suni sancı almış biri olarak yazıyım ama her doğum kendine özgüdür kahvaltını güzelce yap git bu arada çok aç kaldım çünkü ben ilk rahime ilaç yerleştirdiler ebe 5 satte en az 5 cm açılman olması gerek bununla dedi neyse odaya indim pilates topudur squattır ama sancı 3 saat sonra başladı ve hafif gidiyordu aa dedim çok iyi ebe geldi baktı 5 saat sonra sadece 1 cm açılma olmuştu birazdaha bekleyelim dedik ama tabi benim sancılar çok sıklaştı ben zor nefes alıyorum böyle böyle 10 saat gittim tekrar bakıldı ebe 2 cm olmuş damardan verelim suniyi dedi takıldı serum akmaya başladı ya en kötüsü damardan ben hayatımda böyle acı görmedim derken zaten benim sancıdan 2cm açıklıkla suyum patladı açıklık ilerlemedi hiç suyum da iyice azalınca beni seseryana aldılar bi gecede 2 kere doğum yaptım gibi oldu😂😂😂