Ben suni sancıyla doğum yaptım kızlar önce nişanım geldi gece öğlen de doktora gittim 1 cm açıklık var dedi yatış yapalim dedi ben kabul etmedim hastanede sancı çekmek istemedim sonra sabah zaten yatış yapılacaktı o gün öğleden sonra evde hiç durmadım bir salon bı mutfak tek tek götürdüm gerekirse bardakları maksat açılma olsun gece birşey olmadı şükür sabah yatış yapılmadan 3 cm açıklık var dedi 4 cm de suyumu patlattı suni sanci dediğin şey serumdan ilaç gibi bişey yani inanın 8 cm e kadar hep oynadım güldüm plates makyaj kafamı dağıttım ama 8 cm den sonra hicbisey hatırlamıyorum kendimden geçtim ama inanın öyle ölüp ölüp dirilmek değil abartmayın brnde çok korkuyordum sonra 9 cm ve catalda doktor ben ebe derken biraz zorlu 5 dakika geçti ve ben normal doğum yaptım Allah sizi inandirsin canım o kadar tatlı ki iğne batsa 3 gün nazlanirim Allah in hikmeti bilemiyorum yani