Mavi34 Allahtan ümit kesilmez canım öyle düşün daha haflarımız erken olduğundan hep ümit var. Çünkü rahim büyüyecek oradan kayabilir. Yapışık olsa bile rahim az sağa doğru büyüse yada sola çıkacaktır. Ama eşit büyüme olursa onuda bilmiyorum. Hep ümit var bence ben öyle düşünmeye başladım. Benim haftam daha büyük olduğundan sanırım düşük önleyici ilaç vermedi. Çübkü bundan sonrası düşük diye adlandırılmıyo tıpta. Doğum deniliyo. Tabiki Allah göstermesin bundurum erken doğumlara sebep oluyo mecburen 😞