prensimibeklerkenn yok canım kendimi korkutmak değilde endişeleniyorum bebeğim için. Okuduklarım duyduklarım ben bukadar bilmiyodum. Doktorumda bana en ufak olumsuz birşey söylemedi. Gözlemleyecez dedi yukarı çıkabilir ileri haftalarda bizde bunu istiyoruz falan dedi. Ve yürü dedi hafif tempoyla kendini yormadan dedi. Bana yat falan demedi. Cinsel ilişkiye hiç deyinmedi. Buradaki arkadaşlarım mesala kesinlikle bana yasakladı diyolar. Bizde öyle bişey olmadı. Doktor risk görse söylerdi tabi ama yok. Sonra beni detaylı ultrason için yönlendirdi perinatolojiye. Gün aldım bekliyorum çaresizce. Doktordan çıktığımda böyle değildim. Kötü bişeymi bu hocam dedim kesinlikle hayır herşey düzelecek dedi. Aynen böyle. Ben araştırmak istedim. Ama okuduklarım gördüklerim baya şaşırttı beni peşinide endişe kaygılar 😔 kesinlikle bakmıyorum daha. Çok yazdım kusura bakma canım öyle doluyum ki..