asyamm59 ah canım al bendede okadar gerçekten okadar endişelendimki. Doktordan döndükten sonra bukadar endişeli değildim inanki. Benim hiç kanamam olmadı belkide doktorum ondan bana harakete devam dedi. Ve ilişkiye deyinmedi. İzde devam ettik haliyle bilmiyoruz. Bi sıkıntımız yok. Bende böyle ciddi bişey olduğunu düşünmüyodum tabi. En ufak korkutucak bişey demedi bana çok iyidir