begum1 Saniss valla ben çok iyiyim de bebeğin hareketleri azalma var dediler serum verdiler bekliyoruz bakalım açılma sancı hiç bişeyim yok büyük ihtimalle suni sancı verip doğumu başlatıcaklar
HavvaFer begum1 Allah yardımcınız olsun inşallah yeni okudum umarım sağ salim kavuştunuz evladınıza🤲🏻🤗
Saniss begum1 hayırlısı olsun 🙏🏻🙈 benim sabahtır adet sancısı gibi bişeylerim var bir saattir zorlamaya başladı 10 dk da bir geliyor 30 sn falan sürüyor ama şiddeti arttı
begum1 balkiz12 Benim hiç açılmam yok ya son anda suni sancı verip yine zorlanırsam sezaryen olmaktan korkuyorum
Minik1bey begum1 Hangi şehirde siniz hangi hastaneye gidiyosunuz merak ettim 🥰 Bu arada bizdede açılma 0 ama nst de sancı tavan yapıyor normal doğum bekliyoruz bizde
begum1 Saniss ayy geliyo desenee bana da dua et bu sancıların oldugunda benimde gelsin suni sancı istemiyorum ya 😘 Rabbim yardımcın olsun kuzummm Bi avazda kucagına alırsın inşallah yaz bize de durumunu 😍😘
Saniss begum1 haber ederiiim. Dualarım tüm gebelere zaten 🙏🏻 Rabbim hepimize kolay doğum versin 🌸 vallla bak bi anda geldi hiç bugün beklemezdim ama sancı tuttu