begum1 bebitomun daha gelmeyee hiiiç niyeti yok heralde ben yerimde duramıyorum artık sabırsızlıktan 😁😁 Dua edin benim için kızlar sabah kontrolüm var inşallah Açılmam olmuştur 🙏🏼🙏🏼☺️
HavvaFer begum1 hayırlısı olsun inşallah🤗 Allah sağ salim kavuştursun çok az kalmış sizin bitmiş gitmiş az daha sabır 🤭
Saniss begum1 39+1 im haftaya pazartesi gel dedi doktorum o gün günüm doluyor bakalım o zamana kadar neler olacak. Siz yarın doktordan sonra bi güncelleme yapın burada ne dedi diyeeee🙈
Didii begum1 bende 39+1 de kontrole gittigimde acilmam vardi ama hic sancim yoktu doktorum o gün cati muayenesi yapmisti 39+3 te kizimla kavustuk. rabbim sağlıkla kavuştursun sizi
begum1 HavvaFer Aminnn balım inşallah rabbim hepimize sağ sağlim kavuştursun ❤️ Bitti gitti ama işte heycandan uykularım kaçıyo gelse bi an önce diye ama bekliyoruz bakalım 😁
Semanurkkc Saniss bende 39+1 im ve pazartesiye kadar bekleyelim dedi pazartesi kontrolde suyuna kordonuna falan bakacak sanırım sıkıntılı bir durum olursa biz başlatabiliriz doğumu dedi. inşallah doğal yollarla gelir minnoşlarımız.
CnsHazel begum1 canım benimde günüm senle aynı kendi sancim suyum açılmam olmadığı için 2 hazirana gün verildi suni sanciyla başlayacaklar o güne kadar inşallah kendi sancim gelir 😬🤲
Hey123 begum1 39+0 ile bugün gittim dr a. İlk defa çatı muayenesi oldum açılma yok sancım yok. Nst de hafif hareket çıkmış ama doğumluk bişey değilmiş. Daha bi hafta götürür seni dedi. Haftaya ptesi tekrar gideceğim bişey olmazsa.
begum1 Saniss yatış verdiler bebegin hareketlerinde azalma var diye Tekrar nst çekilip onun sonucuna göre dogumu başlatabiliriz dedi 🙏🏼🥺
Saniss begum1 stres yapma kendine hayırlısı böyle olsun sağlıcakla al kucağına inşallah haber et mutlaka 🙏🏻
begum1 Saniss valla ben çok iyiyim de bebeğin hareketleri azalma var dediler serum verdiler bekliyoruz bakalım açılma sancı hiç bişeyim yok büyük ihtimalle suni sancı verip doğumu başlatıcaklar