begum1 normal doğum oldu. Sancılarım çok az şiddetten iki gün içinde çok çok zorlayıcı şiddetine varmıştı ama iki günde iki sefer hastaneye gittik açılmam 2-3 cm denince eve döndüm. Dün akşamüstü suyum sızıyo sandım yine acile gittik meğer akıntıymış açılma 4cm olmuş nst ye bağladılar ama sancılarım çok zorlayıcıydı. Ben nstdeyken pat diye bi ses geldi suyum patladı beni hemen çatıya aldılar sancım geldikçe ıkındım doğum gerçekleştiii