Aykimgebe
Aykimgebe merhaba ben hamileligim ilk 1 bucuk ayı birsey yoktu sonradan takii 10 gün öncesine kadar şuan 4.bucuk aylık hamileyim dehset bir kabızlık sürecim başladı 3 ay kadar hiç durmadan devam etti , her wcye çıkışım 2 günde bir 3 günde 1 bu şekılde hep kabız hep kabız hersey yaptım su kayısı yemelerim lif vs , bu esnada asla ilaç kullanmadım demir vs hepsi duyuyor,,, hatta aşırı kabızlık ve sert dışkılamakdan makatım yara oldu onun için ayrı bir tedavi süreci🤦♀️Şu 10 gündür ne olduysa düzeldi normal çıkıyorum artık, dupalac vs bunlar hep geçiçi çözüm , faydası varsa su içmek kefir , probiyotik yogurt , incir zeytinyağ ve pırasa yemegi pirinçsiz havuçsuz bunlar iyi geldi bir tık ,., ama tam 3 aya yakın her wcye çıkışta kapıları kıracak derece aşırı ıkınma zorlama vs böyle çıktım wcye , allahdan çocuk düşmedi, çünkü ıkınmadan asla çıkmıyor, neyseki düzeldim , umarım sizinde geçiçicdir🤦♀️