Aykimgebe benimde hamilelik öncesi zaten var olan kabızlığım doruğa ulaştı bu süreçte hele Demir ilacı kullanmak bağırsakları tamamen durdurdu🤦♀️ Hamileliğim riskli geçiyor hareketsiz yatmalı .. serklaj oldum dikişlerimi korumam gerekiyor doktorum kabızlık kesinlikle olmamalı dedi .. bende yediklerimi revize ettim beslenmeyi değiştirmeniz lazım, bol sebze meyve salata yoğurt kefir ayran süt, karbonhidratlı gıdaları sınırlı sayıda tüketin, hamurişi şeyler mesela ekmek varsa pilav makarna olmasın akşam öğünde mutlaka çorba cacık vb için beslenme tarzını düzenlemezseniz kg ile kayısı erik yeseniz maalesef faydası olmuyor .. 🤷♀️